Kundnöjdhet
Hyresgästernas svar i kundundersökningarna är av stor betydelse för oss. Data från undersökningarna används vid alla styrelsemöten, månadsmöten för våra medarbetare samt alla ledningsgruppsmöten, för att vi på bästa sätt ska kunna förstå och ta hänsyn till våra kunders preferenser.
För att få insikt om eventuella attitydförändringar och för att säkerställa att vi arbetar på rätt sätt, skickar vi varje månad ut en kundundersökning i enkätform. Enkäten kan skickas till hyresgästerna antingen via e-post eller som en postal enkät. Båda alternativen erbjuder möjlighet att svara antingen via post eller genom att fylla i enkäten online. För att sprida enkäten över hela året, skickar vi den till hyresgästerna under en period på 12 månader. Detta innebär att alla hyresgäster kommer att få enkäten en gång om året, men inte alla samtidigt.
Alla inkomna svar följs i realtid genom vårt analysverktyg – se skärmklipp nedan.
För att få en så komplett bild som möjligt av våra hyresgästers åsikter är alla svar betydelsefulla, oavsett om de är positiva eller negativa. Det är viktigt att poängtera att undersökningen är helt anonym.